KONTAKT

Alžběta Sadílková
Fritzova 1411/3
586 01 JIHLAVA
tel: 739 997 459
prodej171@seznam.cz

ZBOŽÍ V AKCI

cena 210 Kč
skladem
cena 120 Kč
skladem
cena 590 Kč
skladem
 

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky v kostce

Ze zákona musí obchodní podmínky obsahovat mnoho náležitostí, což může vést k velkému množství nepřehledného textu. S odesláním objednávky zároveň s těmito podmínkami souhlasíte, proto Vás chci obeznámit s nejdůležitějšími body:

  • většina zboží je použitá (jedná se o bazarové panenky), nové zboží je v inzerátech označeno       a nachází se zpravidla v kategorii „Nové panenky Barbie“
  • zboží pochází ze soukromých dražeb převážně z USA, panenky jsou dodávány bez botiček,  není-li v inzerátu uvedeno jinak
  • kupující má povinnost uhradit objednané zboží – je možné odstoupit od smlouvy do 14 dnů
  • v obchodních podmínkách se nachází i formulář pro uplatnění reklamace a odstoupení od smlouvy
  • v případě jakýchkoliv dotazů, či nesrovnalostí mě neváhejte kontaktovat (e-mail: prodej171@seznam.cz)
  • vaše osobní údaje jsou ze zákona chráněny
  • e-shop usiluje o označení „Osvědčeno zákazníky“, proto Vám od Heuréky dorazí na mail dotazník spokojenosti – recenze nejsou povinné, ale budu vděčná za každou zpětnou vazbu
  • panenky jsou při zasílání chráněny bublinkovou fólií, kvůli šetření dodacích nákladů jsou krabice recyklovány (pokud si přeje zaslat zboží v nové krabici, připište tento požadavek k objednávce – k ceně dopravy se přičte reálná cena obalového materiálu)
  • faktury jsou zasílány v elektronické formě (zpravidla v e-mailu „Zaplacená objednávka“)
  • další informace o způsobech dopravy a platby naleznete zde: Doprava a způsoby platby
Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky

internetového obchodu SadPanenek.cz

provozovaného

Alžbětou Sadílkovou

platné a účinné od 3. 2. 2017

1.            Úvodní ustanovení

1.1        Provozovatel

1.1.1         Internetový obchod SadPanenek.cz je provozován Alžbětou Sadílkovou, bydlištěm Fritzova 1411/3, 586 01 Jihlava, Česká republika. IČO 05725941. DIČ CZ9656134708

-  adresa pro doručování: Alžběta Sadílková, Fritzova 3, 586 01 JIHLAVA

-  elektronická adresa: prodej171@seznam.cz

-  telefon: +420 739 997 459

Podnikatel je zapsán v Živnostenském rejstříku vedeném v MÚ Jihlava od 18. 1. 2017.

1.2        Všeobecné obchodní podmínky

1.2.1         Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále „Obchodní podmínky“) jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem a Kupujícím, upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran z Kupní smlouvy.

1.2.2         Pokud není v Kupní smlouvě nebo v jejích přílohách výslovně uvedeno odchylné ujednání nebo platnost některých ustanovení těchto Obchodních podmínek není Kupní smlouvou nebo jiným výslovným ujednáním mezi Provozovatelem a Kupujícím vyloučena nebo jinak modifikována, platí v ostatním pro vzájemné vztahy smluvních stran tyto Obchodní podmínky.

1.2.3         Provozovatel je oprávněn kdykoliv tyto Obchodní podmínky jednostranně změnit. Práva a povinnosti z již uzavřených Kupních smluv se však řídí zněním Obchodních podmínek platným v okamžiku uzavření Kupní smlouvy, případné pozdější změny Obchodních podmínek nemají na již uzavřené Kupní smlouvy vliv.

1.3        Možnost archivace Obchodních podmínek

1.3.1         Obchodní podmínky jsou přístupné na stránkách Internetového obchodu https://www.sadpanenek.cz/

1.3.2         Obchodní podmínky si může Kupující vytisknout nebo uložit prostřednictvím příslušných funkcí internetového prohlížeče.

1.3.3         Uzavřené Kupní smlouvy jsou archivovány Provozovatelem v elektronické podobě a nejsou přístupné.

1.3.4         Kupující může archivovat údaje o svých Objednávkách zejména formou archivace potvrzení o přijetí Objednávky, které jsou mu zasílány formou e-mailu na e-mailovou adresu, kterou Kupující zadal v Objednávce. Toto potvrzení obsahuje rekapitulaci všech údajů, které Kupující v Objednávce zadal, zejména označení zboží, kupní cenu včetně DPH, náklady na dopravné a případné další údaje a podmínky.

1.4        Definice a výklad pojmů

1.4.1        Internetový obchod – on-line systém provozovaný na internetu na doméně (URL) https://www.sadpanenek.cz/, který umožňuje uzavírat Kupní smlouvy mezi Provozovatelem a Kupujícím za použití komunikace na dálku,

1.4.2        Kupující – fyzická osoba (člověk), fyzická osoba podnikatel nebo právnická osoba, která uzavřela Kupní smlouvu;

1.4.3        Kupující - spotřebitel – fyzická osoba (člověk), která uzavírání Kupní smlouvy jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání (viz § 419 Občanského zákoníku);

1.4.4        Kupní smlouva – kupní smlouva uzavřená v elektronické podobě prostřednictvím Internetového obchodu mezi Provozovatelem (jako prodávajícím) a Kupujícím;

1.4.5        Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění;

1.4.6        Obchodní podmínky – Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu SadPanenek.cz, které tvoří nedílnou součást Kupní smlouvy;

1.4.8        Objednávka – elektronický závazný návrh na uzavření Kupní smlouvy, který vzniká vyplněním nezbytných údajů v objednávkovém formuláři (např. množství, dodací adresa) a jeho odesláním Provozovateli prostřednictvím Internetového obchodu;

1.4.9        Registrace – vyplnění registračního formuláře uvedeného na stránkách Internetového obchodu, Registrace je dobrovolná,

1.4.10    Zboží – movité věci prodávané prostřednictvím Internetového obchodu. Není-li uvedeno jinak, jedná se o zboží použité, z druhé ruky.

1.5.      Způsob vyřizování stížností Kupujících

1.5.1    Kupující má možnost sdělit Provozovateli případné stížnosti v písemné formě na adresu Provozovatele pro doručování uvedenou v čl. 1.1.2  Obchodních podmínek, popř. elektronicky na e-mail: prodej171@seznam.cz Provozovatel je povinen reagovat na doručenou stížnost do 5 pracovních dnů, a to ve stejné formě, v jaké mu byla doručena (písemně, popř. elektronicky na e-mailovou adresu Kupujícího). Kupující si vyhrazuje právo nereagovat na stížnosti třetích osob, které neuzavřely s Provozovatelem Kupní smlouvu.

2.            Vystavení Zboží, objednávka, uzavření Kupní smlouvy

2.1        Vystavení Zboží

2.1.1         Zboží vystavené prostřednictvím stránek Internetového obchodu není právně závaznou nabídkou ve smyslu § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku, ale jedná se pouze o výzvu Kupujícím k zaslání závazného návrhu na uzavření Kupní smlouvy.

2.1.2         Provozovatel nezaručuje okamžitou dostupnost Zboží, které je zveřejněno na stránkách Internetového obchodu, ledaže je u popisu konkrétního Zboží uvedeno: „skladem“.

2.1.3         Po kliknutí na Zboží uvedené v Internetovém obchodě se zobrazí jeho popis, přesná cena včetně DPH a případných dalších daní a poplatků, mají-li být Kupujícím uhrazeny, a zpravidla též fotografie Zboží. Kupní cena Zboží je platná k okamžiku jeho zobrazení Kupujícímu, případně k okamžiku odeslání Objednávky dle čl. 2.2.3. těchto Obchodních podmínek. Kupní cena Zboží dle Objednávky zůstává platná i v případě, že se po odeslání Objednávky výše Kupní ceny daného druhu Zboží změní. 

2.2        Objednávka Zboží prostřednictvím Internetového obchodu

2.2.1         V případě zájmu o nabízené Zboží je Kupující prostřednictvím kliknutí uloží do virtuálního nákupního košíku. Kupující má možnost před odesláním Objednávky zjišťovat a odstraňovat chyby vzniklé při zadávání dat v Objednávce, zejména má možnost jednotlivé položky z virtuálního košíku odstraňovat a kontrolovat a měnit údaje uvedené v Objednávce, především množství a druh Zboží a kontaktní údaje.

2.2.2         Před odesláním Objednávky se Kupujícímu zobrazí vždy všechno Zboží uložené v nákupním košíku, cena tohoto Zboží, množství jednotlivých položek (kusů), součet ceny všeho Zboží uloženého v nákupním košíku a náklady na dopravu (dodání) objednávaného Zboží; cena včetně DPH. Před odesláním Objednávky je Kupující rovněž vyzván k tomu, aby odsouhlasil tyto Obchodní podmínky, které jsou mu zpřístupněny.

2.2.3         Odeslání Objednávky kliknutím na tlačítko „koupit“ se považuje za návrh Kupujícího na uzavření Kupní smlouvy.

2.3        Potvrzení přijetí Objednávky a vznik Kupní smlouvy

2.3.1         Provozovatel je povinen neprodleně potvrdit přijetí Objednávky; přijetí Objednávky je potvrzeno automaticky prostřednictvím e-mailové zprávy odeslané ze serveru Provozovatele. V přijetí Objednávky jsou obsaženy mj. datum a čas uskutečnění Objednávky a všechny údaje týkající se zakoupeného Zboží, které jsou uvedeny v čl. 2.2.2 Obchodních podmínek. 

2.3.2         Potvrzení přijetí Objednávky Provozovatelem je přijetím návrhu Kupujícího na uzavření Kupní smlouvy, která je uzavřena okamžikem, kdy je Kupujícímu doručeno potvrzení přijetí Objednávky na jím zaslanou adresu, jehož součástí je i znění těchto Obchodních podmínek platných ke dni uzavření Kupní smlouvy. Pokud Kupující zadal chybné kontaktní údaje, v důsledku čehož mu potvrzení Objednávky nemůže být doručeno, je Provozovatel oprávněn Objednávku stornovat.

2.3.3         Na základě uzavřené Kupní smlouvy se Provozovatel zavazuje dodat Kupujícímu objednané Zboží za sjednanou cenu a Kupující se zavazuje kupní cenu uhradit.

2.5        Volba zákona, užití českého práva a jazyk Kupní smlouvy

2.5.1         Kupní smlouva uzavřená mezi Provozovatelem a Kupujícím se řídí Občanským zákoníkem. Je-li Kupující spotřebitelem dle ust. § 419 Občanského zákoníku, řídí se Kupní smlouva vedle příslušných ustanovení Občanského zákoníku upravujícími kupní smlouvu (§ 2079 a násl.) rovněž ustanoveními Občanského zákoníku o prodeji zboží v obchodě (§ 2158 a násl.) a obecnou úpravou spotřebitelských smluv (§ 1810 a násl.).

2.5.2        Není-li dále v těchto Obchodních podmínkách uvedeno, že se určité ustanovení použije pouze pro Kupujícího – spotřebitele nebo naopak pro Kupujícího – podnikatele, užijí se tyto Obchodní podmínky na všechny Kupní smlouvy bez ohledu na to, zda je Kupujícím spotřebitel nebo podnikatel.

2.5.4         Pro vztahy z Kupní smlouvy se užije české právo. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

2.7        Práva a povinnosti z Kupní smlouvy, platební podmínky

2.7.1         Provozovatel je povinen dodat Kupujícímu objednané Zboží za sjednanou cenu a Kupující je povinen Kupní cenu uhradit.

2.7.2         Kupující jsou oprávněni zvolit si způsob úhrady nabízený Provozovatelem, který umožňuje zejména následující způsoby platby: dobírkou (poštovní poukázka A), převodem na účet.

2.7.3         Bližší informace o Provozovatelem nabízených způsobech úhrady kupní ceny jsou uvedeny zde: https://www.sadpanenek.cz/obchodni-podminky2/

 

3.             Dodání Zboží, Platební podmínky

3.1        Termín dodání

3.1.1         Termín dodání činí zpravidla  2-3 pracovních dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy, pokud si Prodávající nevyhradí delší lhůtu v případě, že Zboží není skladem nebo nastala jiná překážka bránící jeho okamžitému odeslání Kupujícímu.

3.1.2         Platí-li Kupující kupní cenu převodem na účet, pak činí termín dodání zpravidla 3-4  pracovních dnů ode dne, kdy je kupní cena připsána na účet Provozovatele. Neuvede-li Kupující variabilní symbol, který mu Provozovatel sdělil, popř. uvede-li variabilní symbol chybně, může se termín dodání přiměřeně prodloužit.

3.2        Způsob dodání a náklady přepravy

3.2.1         Způsob a místo dodání Zboží je určeno Kupujícím v Objednávce. Provozovatel splní povinnost dodat Zboží jeho odesláním na adresu uvedenou Kupujícím v Objednávce.

3.2.2         Provozovatel je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy nebo nedodat Zboží po dobu, kdy je Kupující v prodlení s úhradou jakýchkoliv finančních závazků vůči Prodávajícímu.

3.3        Prohlídka Zboží Kupujícím

3.3.1         Kupující je povinen podle možnosti prohlédnout Zboží a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Ještě před převzetím Zboží od dopravce je Kupující povinen zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě (zejména zda není roztržený nebo poškozený balík nebo originální obal Zboží, pokud je to zjistitelné). V případě poškození zásilky je Kupující povinen, je-li to možné, vyhotovit záznam o poškození zásilky za přítomnosti dopravce, a co nejdříve o poškození zásilky informovat Prodávajícího.

4.           Odstoupení od Kupní smlouvy

4.1.       Kupující – spotřebitel má právo od Kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů

a) od převzetí Zboží Kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (jinou než dopravcem), nebo

b) od převzetí poslední dodávky Zboží Kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (jinou než dopravcem) v případě, kdy Kupující objednal různé Zboží v rámci jedné Objednávky, avšak Provozovatel mu je dodal zvlášť ve dvou nebo více dodávkách, nebo

c) od převzetí poslední položky nebo části Zboží Kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (jinou než dopravcem) v případě, kdy je Provozovatelem dodáváno po částech Zboží sestávající z několika položek nebo částí.

V  případě odstoupení je Kupující povinen vrátit Zboží s veškerým příslušenstvím a s kompletními doklady (doklad o koupi) na adresu sídla Provozovatele. K dodržení lhůty pro odstoupení postačuje odeslat odstoupení před uplynutím příslušné lhůty.

4.1.2         Doporučeným způsobem odstoupení od Kupní smlouvy dle tohoto článku 4.1. je písemné odstoupení, odeslané buď běžnou poštou na adresu pro doručování uvedenou v čl. 1.1.2 Obchodních podmínek, nebo prostřednictvím e-mailu na elektronickou adresu Provozovatele uvedenou v čl. 1.1.2 Obchodních podmínek; formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy v elektronické podobě naleznete zde, je možné jej stáhnout popř. vytisknout a zaslat Provozovateli způsobem uvedeným shora v tomto článku. Provozovatel rovněž přikládá formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy v textové podobě do každého potvrzení přijetí Objednávky dle čl. 2.3.2. nebo osobně na adrese sídla Provozovatele. V odstoupení je Kupující povinen uvést své jméno a příjmení, číslo Objednávky a datum odeslání Objednávky (datum nákupu).

4.1.3         Vedle jiných důvodů stanovených platnými právními předpisy však není Kupující oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy,

-  bylo-li předmětem koupě Zboží upravené podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i Zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání;

- bylo-li dodané Zboží nenávratně smíseno s jiným zbožím.

4.1.4         Provozovatel se zavazuje kontaktovat Kupujícího do 3 dnů ode dne doručení písemného odstoupení a dohodnout s ním termín a způsob vrácení Zboží. Jinak je Kupující povinen Zboží odeslat Provozovateli do 14 dnů ode dne, kdy odstoupení odeslal Provozovateli.

4.1.5         Zboží, vrácené Kupujícím v důsledku odstoupení od Kupní smlouvy, provozovatel přijímá na adrese, uvedené v čl. 1.1.2. těchto Podmínek (v případě osobního doručení). Zboží nelze vracet jeho zasláním na dobírku, takové zásilky nejsou Provozovatelem vyzvedávány a Provozovatel nenese odpovědnost za jejich ztrátu, zničení či poškození.

4.1.6       Náklady spojené s navrácením zboží nese Kupující, a to i v tom případě, kdy Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Provozovatel nabízí vrácení Zboží prostřednictvím svého smluvního dopravce, který při převzetí Zboží provede zároveň i kontrolu toho, zda je zásilka správně zabalena a dále provede kontrolu kompletnosti dokumentace ke Zboží (faktura, záruční list apod.). Kupující však může zvolit i jiný než v tomto článku doporučený způsob vrácení Zboží. Provozovatel vrátí Kupujícímu náklady na dodání Zboží maximálně ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží.

4.1.7      Kupující neodpovídá v souvislosti s odstoupením od Kupní smlouvy dle čl. 4.1 za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím způsobem, který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží včetně jeho funkčnosti. Ovšem v případě, že před odesláním Zboží Provozovateli dojde k poškození, opotřebení (jinému než nutnému k obeznámení se se Zbožím) nebo částečnému spotřebování Zboží, odpovídá Kupující Provozovateli za škodu, tímto způsobenou, nejvýše však do výše ceny Zboží. Provozovatel je v takovém případě oprávněn započíst svůj nárok na náhradu škody na nárok Kupujícího na vrácení ceny Zboží. Za poškození Zboží není považováno poškození původního obalu, vzniklé v důsledku vybalení Zboží.

4.1.8         Odstoupí-li Kupující oprávněně, je Provozovatel povinen nejpozději do 14 dní od doručení odstoupení vrátit Kupujícímu kupní cenu včetně již uhrazených nákladů na dodání Zboží odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání Zboží, a to stejným způsobem, jakým je Prodávající od Kupujícího přijal. Prodávající je oprávněn vrátit plnění poskytnuté Kupujícím jiným způsobem, avšak jen pokud s tím Kupující bude souhlasit a nevzniknou tím Kupujícímu další náklady. Uhradil-li Kupující kupní cenu složenkou, a bude-li trvat na tom, že kupní cena včetně nákladů na dodání mu má být vrácena stejným způsobem, bude vrácená kupní cena snížena o náklady na odeslání složenky (náklady budou započteny, viz čl. 4.1.10 Obchodních podmínek).Provozovatel však bez ohledu na lhůtu uvedenou v tomto článku 4.1.8 není povinen zaslat peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující doručí Zboží na některou z adres dle čl. 4.1.5, popř. než mu Kupující prokáže, že Zboží Provozovateli odeslal.

4.1.9         Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy v rozporu s čl. 4.1.3 Obchodních podmínek, popř. zašle-li Zboží neoprávněně zpět Provozovateli bez platného odstoupení od Kupní smlouvy, oznámí mu Provozovatel, že platnost odstoupení neuznal a zašle Zboží zpět na náklady Kupujícího.

4.1.10     Kupující dále bere na vědomí, že vedle nároku na náhrady škody vzniklé v důsledku vrácení poškozeného, opotřebeného nebo částečně spotřebovaného Zboží dle čl. 4.1.7. Obchodních podmínek, je Provozovatel oprávněn oproti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny jednostranně započíst rovněž částku odpovídající nákladům spojeným s odesláním složenky (čl. 4.1.8 Obchodních podmínek) a o další skutečně vynaložené náklady Provozovatele související s vrácením Zboží.

4.1.11     Poskytnul-li společně se Zbožím Provozovatel Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi Provozovatelem a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím dle tohoto čl. 4.1 Obchodních podmínek, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Kupující je povinen spolu se Zbožím vrátit Provozovateli i poskytnutý dárek.

5.            Jakost Zboží při převzetí, záruka za jakost, REKLAMACE

5.1       Bezvadnost Zboží a požadavky na jakost Zboží

5.1.1         Provozovatel odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá jiné vady, něž jsou uvedeny popisu Zboží. Zejména Provozovatel odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:

a) má Zboží vlastnosti, které Provozovatel uváděl výslovně na stránkách Internetového obchodu (obvykle v popisu Zboží) a které je uvedeno v Kupní smlouvě popř. v Objednávce, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Provozovatel nebo výrobce Zboží popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
c) Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

5.1.2 Reklamaci nelze uplatnit, když:

-  Zboží bylo prodáváno za nižší cenu na ty vady, pro které byla nižší cena tohoto Zboží sjednána,

-  v případě opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním,

-  v případě vady vzniklé nevhodným používáním Zboží, vedlo-li k jeho poškození,

- v případě použitého Zboží na vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí Kupujícím.

5.2       Záruka Zboží

5.2.1 Zboží je nabízeno jako použité, nevztahuje se na něj záruka. Zboží ve většině případů pochází z hromadných aukcí z USA. Jedná-li se o nové Zboží, je tato informace uvedena v popisu Zboží.

5.2.7         Další výluky či omezení záruky jsou možné tehdy, uvádí-li je výrobce či distributor Zboží ve svých záručních podmínkách, pouze však tehdy, nejsou-li v rozporu s českými právními předpisy.

5.3.2         Je-li na stránkách Internetového obchodu uvedená délka záruční doby, je tato záruční doba určena pouze pro Kupující – spotřebitele, nikoliv pro Kupující – podnikatele. Na dotaz Kupujícího – podnikatele sdělí délku záruční doby Provozovatel ještě před uzavřením Kupní smlouvy.

5.3.3         Ustanovení čl. 5.2.2 až 5.2.4 Obchodních podmínek o rozsahu a zániku záruky se použijí přiměřeně i pro Kupující - podnikatele. Další výluky či omezení záruky jsou možné také tehdy, uvádí-li je výrobce či distributor zboží ve svých záručních podmínkách.

5.4        Reklamace

5.4.1         Kupující je povinen reklamovat (oznámit) vady Zboží (ve smyslu čl. 5.1.1 a 5.1.2), přičemž doporučeným způsobem provedení reklamace je zaslání písemné reklamace běžnou poštou na adresu pro doručování uvedenou v čl. 1.1.2 Obchodních podmínek, nebo prostřednictvím e-mailu na elektronickou adresu Provozovatele uvedenou v čl. 1.1.2 Obchodních podmínek. Reklamaci lze vyřídit také osobně na adrese bydliště Provozovatele.

5.4.2         Následně s Kupujícím dohodne Provozovatel způsob zaslání Zboží popř. jiný způsob vyřešení reklamace (např. odeslání Zboží do nejbližšího servisního střediska příslušného výrobce). Kupující je povinen reklamované Zboží zaslat Provozovateli neprodleně po dohodnutí způsobu zaslání Zboží. Doba, po kterou se Kupující nachází v prodlení s odesláním Zboží Provozovateli, se nezapočítává do lhůty k vyřízení reklamace dle čl. 5.4.5. V případě oprávněné reklamace uhradí Provozovatel Kupujícímu prokazatelně a důvodně vynaložené náklady na zaslání reklamovaného Zboží Provozovateli, způsobem dle čl. 4.1.8.

5.4.3         Bude-li Kupující zasílat za účelem reklamace vad Zboží toto Zboží Provozovateli, uplatní se články  4.1.5 - 4.1.7 Obchodních podmínek přiměřeně.

5.4.4     Poté, co Kupující doručí Prodávajícímu reklamaci Zboží, potvrdí Prodávající datum uplatnění reklamace; v zájmu urychlení vyřizování reklamace zašle Prodávající potvrzení uplatnění reklamace e-mailem, nebude-li Kupující výslovně požadovat zaslání písemného potvrzení běžnou poštou.   O vyřízení reklamace je Provozovatel povinen sepsat ve smyslu § 2173 Občanského zákoníku a § 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele reklamační protokol, obsahující alespoň:

-  datum uplatnění reklamace (datum přijetí vytčení vad);

-  důvody reklamace;

-  způsob vyřízení reklamace, požadovaný spotřebitelem;

-  výsledek prohlídky reklamovaného Zboží provozovatelem nebo jeho smluvním partnerem (výrobcem nebo distributorem Zboží);

-  zdůvodnění oprávněnosti a způsob jejího vyřízení (opravy nebo výměny Zboží);

-  zdůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamační protokol je Provozovatel povinen zaslat Kupujícímu písemně na jeho adresu, uvedenou v oznámení reklamovaných vad. Prodávající se s Kupujícím může dohodnout na zaslání reklamačního protokolu e-mailem na e-mailovou adresu Kupujícího.

5.4.5         Reklamaci, podanou Kupujícím – spotřebitelem, je Provozovatel povinen vyřídit nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, s přihlédnutím k dodržení lhůty pro zaslání Zboží Kupujícím, nedohodne-li Provozovatel s Kupujícím delší lhůtu. O výsledku vyřízení reklamace informuje Provozovatel Kupujícího e-mailem zasláním Reklamačního protokolu dle čl. 5.4.4.

5.5        Jednotlivá práva Kupujícího - spotřebitele z vad Zboží

5.5.1  Za vadu Zboží se považuje dodání Zboží, které nemá kteroukoliv z požadovaných vlastností uvedených v čl. 5.1.1.

5.5.2    Neodstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového Zboží bez vad či na výměnu součásti Zboží (čl. 5.5.2) nebo na bezplatnou opravu Zboží (čl. 5.5.3), může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Provozovatel nemůže dodat nové Zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo Zboží opravit, jakož i v případě, že Provozovatel nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

5.5.3         Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím Zboží věděl, že má vadu (např. bylo-li to výslovně a srozumitelně uvedeno v popisu Zboží v Kupní smlouvě, popř. též na stránkách Internetového obchodu), anebo Kupující vadu sám způsobil.

6.            Odpovědnost za škodu

6.1         Odpovědnost Provozovatele za škodu způsobenou Kupujícímu – spotřebiteli se řídí příslušnými právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem

7.       Ochrana osobních údajů, zasílání obchodních sdělení

7.1        Osobní údaje

 

E-shop spracovává OÚ na základě souhlasů anebo odesláním objednávky. Zpracování OÚ se řídí platným nařízením GDPR. Více informací : https://www.sadpanenek.cz/Ochrana-osobnich-udaju-a6_0.htm

Od 25. 5. 2018 e-shop zrušil rozesílání obchodních sdělení přes e-mail (newslettery). 

7.2      Heuréka 

Prodávající je oprávněn předávat osobní údaje zákazníků v rozsahu údajů o zakoupeném zboží a e-mailových adres, použitých v rámci nákupů na stránkách e-shopu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči našemu e-shopu v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Zasílání e-mailových adres a údajů o zakoupeném zboží se týká všech zákazníků, kteří nevyjádřili svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zák. č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, a je prováděno po každém nákupu na e-shopu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu a údaje o zakoupeném zboží použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných na adrese http://onas.heureka.cz/resources/attachments/p0/60/obchodni-podminky-overeno-zakazniky-heurekacz-2016.pdf. Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy a údaje o zakoupeném zboží uchovává po dobu, po kterou je náš e-shop zařazen do programu ověřeno zákazníky, nebo po dobu, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči našemu e-shopu nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.“

8.          Závěrečná ustanovení

8.1       Počínaje 1. 1. 2014 se řídí všechny vztahy vzniklé z Kupní smlouvy Občanským zákoníkem (tj. zákonem č. 89/2012 Sb. – tzv. novým občanským zákoníkem). 

8.2         Provozovatel je oprávněn k činnostem souvisejícím s provozováním Internetového obchodu na základě živnostenských oprávnění a jeho činnost nepodléhá jinému povolování.

8.3         V případě, že by některé ustanovení těchto Obchodních podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí Obchodních podmínek nebo Kupní smlouvy.

8.4  Případné spory mezi lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučuji mě nejdříve kontaktovat přes e-mail: prodej171@seznam.cz

 

 



Více zde:  Obchodní podmínky

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy + vzorový formulář

 

1. Právo odstoupit od smlouvy

1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat e-shop Sadpanenek.cz, se sídlem Fritzova 1411/3, Jihlava, identifikační číslo: 05725941, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo e-mailem na adresu: prodej171@seznam.cz). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.

2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

Adresát


Internetový obchod:               www.sadpanenek.cz

Společnost:                                 Sadpanenek.cz

Se sídlem:                                    Fritzova 1411/3, 586 01 JIHLAVA

IČ/DIČ:                                          05725941/ CZ9656134708

E-mailová adresa:                     prodej171@seznam.cz

Telefonní číslo:                           +420 739 997 459

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

 

  • Datum objednání………………………………………./datum obdržení………………………………….

 

  • Číslo objednávky:…………………………………………………………………
  • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány

 

způsobem………………………………………………………………………..


a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)

 

………………………………………………………………………………..

 

  • Jméno a příjmení spotřebitele:……………………………………………………………

 

  • Adresa spotřebitele:……………………………………………………………………………

 

  • Email:………...........................................................................................

 

  • Telefon:……………………………………………………………………………………………..

 

       V ……………………………………………, dne……………………………………….

 

_____________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající):

Adresát


Internetový obchod:               www.sadpanenek.cz

Společnost:                                 Sadpanenek.cz

Se sídlem:                                    Fritzova 1411/3, 586 01 JIHLAVA

IČ/DIČ:                                          05725941/ CZ9656134708

E-mailová adresa:                     prodej171@seznam.cz

Telefonní číslo:                           +420 739 997 459

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:         

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:              

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne……………………… jsem ve Vašem obchodě Sadpanenek.cz vytvořil objednávku…………………………

 Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady…………………………………………………………………………..

 Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:………………………………………………………. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání……………………………………………../datum obdržení……………………………………

 

  1. Číslo objednávky:…………………………………………………………………..

 

  1. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány

 

způsobem………………………………………………………….
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)

 

…………………………………………………………………………

 

  1. Jméno a příjmení spotřebitele…………………………………………………………………………………

 

  1. Adresa spotřebitele:………………………………………………………………………………………………

 

  1. Email a telefon:…………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

V……………………………………………….., dne……………………………………………….


______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.